Pažadantys, bet neefektyvūs dirbtinio intelekto sprendimai nuvilia klientus

Paskelbta 2022-04-11


Dirbtinį intelektą naudojantys vaizdo stebėjimo sprendimai yra nauja norma fizinės apsaugos srityje. Daugelis bendrovių pabrėžia savo kamerose esančių dirbtinio intelekto algoritmų privalumus, teigdamos, kad jie užtikrina geresnę apsaugą ir efektyvumą. Tačiau Matthew Tengwall, "Verint" generalinis direktorius, nurodė, kad vienas didžiausių iššūkių, ribojančių šią technologiją, yra bloga klientų patirtis dėl to, kad įmonės neįvykdo savo pažadų.

 

"Dirbtinio intelekto technologijos turi ne tik siūlyti, bet ir vykdyti savo sudėtingų funkcijų pažadus", - sakė M. Tengwall. "Galutiniai naudotojai nusivylė ankstesne vaizdo analizės patirtimi ir dabar ieško patikrintų sprendimų, galinčių peržengti tradicinę vaizdo analizės sritį ir sutelkti dėmesį į programinės įrangos priemones ir analitines programas, skirtas konkrečioms problemoms spręsti."

 

Lūkesčiai, susiję su vaizdo įrašų naudojimu, keičiasi. Pavyzdžiui, vis daugiau galutinių naudotojų bankininkystės srityje siekia įdiegti sprendimus, kurie padėtų vykdyti pažangias saugumo operacijas. Tengwall nurodė, kad daugelis nusprendė pasinaudoti dirbtinio intelekto palaikomais sprendimais ir strategijomis, skirtomis darbuotojų personalui, eismo srautams valdyti, pažeidėjams didelės rizikos zonose nustatyti ir sukčiavimui aptikti.
 
"Dirbtinio intelekto sprendimo vertė - padėti saugumo vadovams atrinkti didelius vaizdo duomenų kiekius, kad būtų galima panaudoti labiau prognozuojamo sukčiavimo mažinimo modelio galią ir pasiekti daug geresnių rezultatų", - pridūrė jis.


Naujausi su dirbtiniu intelektu susiję įvykiai

AI "Connectivity"(sąsaja tinkle) jau kelerius metus yra madingas žodis. Daugelis įmonių - nuo prijungtų prietaisų iki prijungtų automobilių ir prijungtos infrastruktūros - patvirtino prijungto pasaulio potencialą. Tačiau tam, kad tai taptų realybe, rinkos turi priimti dirbtinį intelektą naudojančias sistemas.
 
"Nuo dirbtinio intelekto galios iki išmaniųjų prietaisų - prijungto pasaulio idėją formuoja produktyvumo ir optimizuotos patirties poreikiai", - sakė Tengwall. "Tačiau ryšiai negali atsirasti be transformuojančių technologijų. Būtent šios naujosios technologijos - kuriami dirbtinį intelektą palaikantys įrenginiai ir platformos - pakeitė tai, kaip dirbame siekdami apsaugoti savo turtą ir infrastruktūrą."

 

Įvairiose rinkose analitika ir toliau sulaukia didelio susidomėjimo. Pasitelkus dirbtinį intelektą, vaizdo stebėjimas gali suteikti saugumo komandoms naujų įžvalgų. Naudojant veido atpažinimo funkciją, galima gauti įspėjimus apie dominančius asmenis, kai jie pasirodo vaizdo stebėjimo srautuose. Tačiau tai tik pagrindinė idėja: panaudojimo atvejai, kuriuos pamatysime ateityje, dar tik dabar išryškėja.


Dažniausi dirbtinį intelektą skatinantys naudojimo atvejai

Įvairiose srityse dirbtinis intelektas turi keletą panaudojimo būdų. Kalbėdamas apie finansų įstaigas, Tengwall sakė, kad dabartinės kartos vaizdo analizė galėtų įspėti darbuotojus apie galimus saugumo incidentus realiuoju laiku, nesvarbu, kurioje pasaulio vietoje jie bebūtų.
 
"Debesijos paslaugos yra vertingos, nes padeda stebėti operacijas nuotoliniu būdu ir suteikia suinteresuotosioms šalims galimybę dalytis saugumo duomenimis, net vaizdo įrašais, su įgaliotais asmenimis", - tęsė Tengwall. "Atsiradus dirbtinio intelekto ir mašininio mokymosi technologijoms, sukčiams netgi tapo vis sunkiau pakenkti jautriems klientų ir darbuotojų duomenims, ir šios galimybės ateityje tik tobulės."

 

Yra ir kitų privalumų. Veido atpažinimas gali būti naudojamas sukčiui, kuris lankosi keliose vietose, identifikuoti. Dar vienas vis dažniau pasitaikantis naudojimo atvejis - besiilsinčių asmenų aptikimas; jei kas nors stovi bankomato prieigose ilgiau nei nustatytą laiką, sistema gali apie tai pranešti atitinkamam suinteresuotajam asmeniui.

"Nors šis veiksmas gali būti susijęs su bankomato apgavyste arba su tuo, kad kažkas tiesiog išėjo iš oro, turint prieigą prie tokio pobūdžio informacijos, galima reaguoti nedelsiant ir tinkamai", - sakė Tengwall.


Dirbtinis intelektas - ne tik šurmulys

Deja, daug klientų išjungia dirbtinio intelekto funkcijas savo fotoaparatuose, nes negauna rezultatų, kurių tikisi. Todėl sprendimų teikėjams dar svarbiau didinti klientų informuotumą apie tai, ką šie įrenginiai gali pasiūlyti. Nesulaukę tinkamo supratimo, klientai gali prarasti tikėjimą šia nauja technologija, o tai gali turėti įtakos rinkos augimui.

« Atgal
Elektronikos
prekėsVisi produktai
EV
krovimo
įrangaVisi produktai
Vaizdo
stebėjimo
prekėsVisi produktai
4889Prekių pozicijos
1000 m²Sandėlis Europos centre
> 999Užsakymų per mėnesį

Užsiprenumeruokite mūsų naujielaiškį