Prekių grąžinimas ir garantinis aptarnavimas (RMA)

1. Prekių grąžinimas ir keitimas, bendroji informacija

1.1. Elektronikos prekės:

1.1.1 Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos Pardavėjui per 365 dienas nuo sąskaitos išrašymo dienos arba per laikotarpį, nurodytą Pirkimo-pardavimo sutartyje.

1.1.2 Grąžinamą prekę pirkėjas turi pateikti gamintojo arba analogiškame saugų transportavimą užtikrinančiame įpakavime, su pirkimą įrodančiais dokumentais, taip pat kartu komplektuojamais kabeliais, laidais, programine įranga.

1.1.3 Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos.

1.1.4 Pateikdamas prekę grąžinimui pirkėjas prekių grąžinimo ir remonto atlikimo formoje, kurią rasite užsakymų sistemoje skiltyje RMA, turi konkrečiai ir aiškiai nurodyti pastebėtą gedimą, trūkumą ar kitą priežastį, dėl kurių prekė pateikiama grąžinimui. Pastaba! Elektronikos prekėms RMA forma pildoma grąžinant tik brokuotas prekes.

1.1.5 Grąžindami kompiuterių, planšetinių kompiuterių matricas ir telefonų ekranus, prašome nufotografuoti/nufilmuoti prekės gedimą.

1.1.6 Natūralus prekės susidėvėjimas ir dėl to įvykęs jos išvaizdos, savybių pasikeitimas nelaikomas prekės gedimu ar kokybės trūkumu.

1.1.7 Išlaidas už brokuotų prekių gražinimą padengiame mes, visi kiti grąžinimai atliekami jūsų sąskaita. Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti adresu Žemaičių g. 31, 44175 Kaunas.

1.1.8 Kai kurioms Eurodigital prekėms taikomas atvirkštinis PVM.

 

1.2. Vaizdo stebėjimo ir apsaugos sistemos prekės

1.2.1 Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos Pardavėjui per 14 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos.

1.2.2 Grąžinamą prekę pirkėjas turi pateikti originaliame įpakavime, su pirkimą įrodančiais dokumentais, taip pat kartu komplektuojamais kabeliais, laidais, programine įranga.

1.2.3 Grąžinama prekė turi būti neišpakuota, nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos.

1.2.4 Pateikdamas prekę grąžinimui pirkėjas prekių grąžinimo ir remonto atlikimo formoje, kurią rasite užsakymų sistemoje skiltyje RMA, turi konkrečiai ir aiškiai nurodyti pastebėtą gedimą, trūkumą ar kitą priežastį, dėl kurių prekė pateikiama grąžinimui. Pastaba! Vaizdo stebėjimo ir apsaugos sistemos prekėms RMA forma pildoma grąžinant visas prekes.

1.2.5 Išlaidas už prekių gražinimą ar siuntimą taisymui padengia pirkėjas. Pataisytas prekes pirkėjui išsiunčiame nemokamai. Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti adresu Žemaičių g. 31, 44175 Kaunas.

1.2.6 Natūralus prekės susidėvėjimas ir dėl to įvykęs jos išvaizdos, savybių pasikeitimas nelaikomas prekės gedimu ar kokybės trūkumu.

 

2. Garantinio remonto atlikimo tvarka ir terminai

2.1  Priklausomai nuo prekių grupės, daugeliui „Eurodigital“ prekių yra taikoma 1–5 metų garantija, kuri yra skaičiuojama nuo prekės įsigijimo datos ir galioja tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. Prekės garantija nurodyta prekės kortelėje užsakymų sistemoje.

2.2 Prekę garantiniam remontui pirkėjas turi pateikti originalioje arba analogiškoje saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje, su pirkimą įrodančiais dokumentais, taip pat kartu komplektuojamais kabeliais, laidais, programine įranga.
2.3 Pateikdamas prekę remontui pirkėjas prekių grąžinimo ir remonto atlikimo formoje, kurią rasite užsakymų sistemoje skiltyje RMA, turi konkrečiai ir aiškiai nurodyti pastebėtą gedimą, trūkumą ar kitą priežastį, dėl kurių prekė pateikiama remontui.

2.4 Pardavėjas ar gamintojas neneša atsakomybės už įrenginių laikmenose esančių duomenų pažeidimą ar praradimą. Prieš perduodant įrenginį aptarnavimui būtina pasidaryti visų duomenų kopijas ir pašalinti visą konfidencialią (dokumentus, prisijungimus, kontaktinius duomenis etc.) informaciją iš įrenginio laikmenų, nes atliekant remontą ji gali dingti.

 

3. Garantinis aptarnavimas nesuteikiamas jeigu:

3.1 Gedimai ar defektai atsirado dėl pirkėjo ar trečiųjų asmenų kaltės, katastrofinių gamtos nelaimių ar nenugalimos jėgos (ypač žaibo) aplinkybių.

3.2 Gedimas atsirado dėl užteršimo ir aplinkos poveikio, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan.
3.3 Įrenginys buvo naudojamas ne pagal tiesioginę paskirtį, neteisingai, buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai, darbo režimai.

3.4 Įrenginys buvo jungiamas į techniškai netvarkingus arba neįžemintus elektros ir kitus tinklus arba gedimas atsirado dėl per aukštos elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus įtampos kritimo, dingimo.
3.5 Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas.

3.6 Savarankiškas ar kitų meistrų atliktas bet koks įrenginio remontas, diagnostika ar modifikavimas, yra bandymo ardyti gaminį požymių ir pan.

3.7 Keli įrenginiai buvo sujungiami tarpusavyje nesilaikant įrenginių sujungimo taisyklių.

 

Elektronikos prekėsVisi produktai
Vaizdo stebėjimo prekėsVisi produktai
3532Prekių pozicijos
600 m²Sandėlis Europos centre
> 999Užsakymų per mėnesį

Užsiprenumeruokite mūsų naujielaiškį