Prekių grąžinimas ir garantinis aptarnavimas (RMA)

  1. Kokybiškų prekių gražinimo sąlygos
    1.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos.
    1.2. Prekių gražinimo išlaidos nėra kompensuojamos.
    1.3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos.
    1.4. Grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje su visais priedais ir etiketėmis.
  2. Garantinio aptarnavimo sąlygos 
    2.1.Prekių garantija yra skaičiuojama nuo prekės įsigijimo datos ir galioja tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. Prekės garantijos trukmė yra nurodyta prekės kortelėje, užsakymų sistemoje.
    2.2. Gražinamas produktas turi atitikti specialias garantines sąlygas, nurodytas prekės kortelėje, užsakymų sistemoje, jei tokios yra.
    2.3.Natūralus prekės susidėvėjimas ir dėl to įvykęs jos išvaizdos, savybių pasikeitimas nelaikomas prekės gedimu ar kokybės trūkumu.
    2.4. Garantinis aptarnavimas nesuteikiamas jeigu:
    2.4.1. Keli įrenginiai buvo sujungiami tarpusavyje nesilaikant įrenginių sujungimo taisyklių.
    2.4.2. Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas.
    2.4.3. Įrenginys buvo jungiamas į techniškai netvarkingus arba neįžemintus elektros ir kitus tinklus arba gedimas atsirado dėl per aukštos elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus įtampos kritimo, dingimo.
    2.4.4. Įrenginys buvo naudojamas ne pagal tiesioginę paskirtį, neteisingai, buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai, darbo režimai.
    2.4.5. Gedimas atsirado dėl užteršimo ir aplinkos poveikio, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan.
    2.4.6. Gedimai ar defektai atsirado dėl Pirkėjo ar trečiųjų asmenų kaltės, ar nenugalimos jėgos aplinkybių.
    2.4.7. Atsirado dėl žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro ar kitų stichinių nelaimių.
  3. Prekės gražinimo tvarka: 
    3.1. Pirkėjas turi informuoti savo vadybininką apie planuojamą grąžinimą, neturint vadybininko kontakto susisiekti el. paštu info@eurodigital.lt
    3.2. Jei Pirkėjas nori gražinti defektuotą prekę, Pirkėjas turi informuoti savo vadybininką apie planuojamą grąžinimą, neturint vadybininko kontakto susisiekti el. paštu info@eurodigital.lt ir  papildomai nurodyti gedimo pobūdį bei prisegti nuotrauką ar video medžiagą, kurioje matomas prekės defektas.
    3.3. Pirkėjas užpildo RMA formą esančią užsakymų sistemoje.
    3.4. Pirkėjas prekes turi pristatyti adresu Linkuvos g. 85, LT48313 Kaunas, kartu su RMA dokumento kopija. 
    3.5. Gavus prekę Pardavėjas įvertins jos būklę ir tolimesni veiksmai ir eiga bus pateikiami RMA sistemoje.
Elektronikos
prekėsVisi produktai
Vaizdo
stebėjimo
prekėsVisi produktai

EV krovimo įranga

Visi produktai

Elektros instaliacija

Visi produktai

Saulės energija

Visi produktai
5555Prekių pozicijos
1000 m²Sandėlis Europos centre
> 999Užsakymų per mėnesį

Užsiprenumeruokite mūsų naujielaiškį