Į šiaurės rytus nuo Paryžiaus esantis Šarlio de Golio oro uostas yra antras pagal užimtumą Europos oro uostas, kasmet aptarnaujantis milijonus keleivių ir tonas krovinių. Stebėti žmones tokiame šurmuliuojančiame centre visada sunku, tačiau dar sunkiau pandemijos laikotarpiu, kai valdžios institucijoms reikia užtikrinti, kad būtų laikomasi socialinių atsiribojimo normų.
Tokiomis aplinkybėmis gali nepakakti vien tik tradicinės vaizdo stebėjimo ir stebėjimo sistemos, nes reikia užfiksuoti daugybę detalių. Dabar Prancūzijos bendrovė "Outsight" siūlo 3D LiDAR suvokimo sprendimą, kuris padės tai suvaldyti.
Neseniai kalbėdamas su asmag.com, "Outsight" prezidentas ir vienas iš įkūrėjų Raulis Bravo paaiškino, kad tai, ką jie daro, kaip niekada anksčiau išnaudoja LiDAR galią.
"LiDAR yra ypač naudingas, nes galima tiksliai nustatyti objekto atstumą, formą, padėtį ir t. t., kuriuos įprasta kamera būtų sunku užfiksuoti", - sakė R. Bravo. "Tai, ką mes darome, yra trimis būdais išplečiamos LiDAR galimybių ribos. Pirmasis yra tai, ką vadiname suvokimu be šešėlių. Tai reiškia, kad jei turite kelis įrenginius (kameras / jutiklius), kaip yra oro uoste, galime juos sujungti ir sukurti superjutiklį. Taigi, žvelgiant iš analizės perspektyvos, turite tik vieną įrenginį. Sujungus kelių įrenginių duomenis, gaunamas išsamus objekto vaizdas iš kelių kampų, todėl daug geriau suprantama, kas vyksta."
Antrasis aspektas - sprendimas stebi ir analizuoja žmones ir objektus realiuoju laiku. Labai svarbu tai, kad sprendimas stebi ne tik vieną ar du dominančius žmones, bet visus ir viską. Atsižvelgdami į jų veiklą ir elgesį, galite nuspręsti, ar juos verta atidžiau stebėti arba tirti. Tai tinka ne tik saugumo, bet ir veiklos efektyvumo programoms. Pavyzdžiui, operatorius gali sekti vežimėlių naudojimą, kad optimizuotų jų užimtumą.
"Trečias dalykas - mes teikiame duomenis naudingu būdu, o tai reiškia, kad galite peržiūrėti norimą informaciją realiuoju laiku arba apibendrintus duomenis", - tęsė Bravo. Pavyzdžiui, jei nesate suinteresuoti stebėti žmonių, bet norite žinoti, kiek laiko žmonės laukia tam tikroje oro uosto dalyje, galite peržiūrėti istoriją ir statistinius duomenis prietaisų skydelyje, kuriame žinosite, kaip šie dalykai kinta laikui bėgant."
3D LiDAR suvokimo privalumai
Pagrindinė šio sprendimo naudojimo nauda yra pasiekiamumas. Bravo atkreipia dėmesį į tai, kad negalima kameromis aprėpti tūkstančių kvadratinių metrų ir turėti konsoliduotą užfiksuotų duomenų vaizdą.
"Nėra kito būdo stebėti visas kameras taip, tarsi jos būtų vienas jutiklis, ir neturėti jokių susidūrimų, jokių šešėlių ir sekti kiekvieną individą kiekvienoje tikslioje padėtyje", - pabrėžė Bravo. "Antrasis privalumas yra tas, kad kai kuriais atvejais galime pakeisti kameras. Vyrauja klaidinga nuomonė, kad naudoti LiDAR jutiklius yra brangiau nei kameras. Tačiau tai nebūtinai yra tiesa, jei naudojate debesimis pagrįstą stebėjimą."
Kadangi LiDAR gali aprėpti didesnius plotus naudojant mažiau prietaisų, klientui tai gali būti ekonomiškai naudingesnis pasirinkimas, palyginti su kameromis.
Kaip kuo geriau išnaudoti šį sprendimą
Pirmiausia reikia įsitikinti, kad naudojate tinkamos rūšies LiDAR. Daug bendrovių siūlo LiDAR sprendimus, be to, yra kelios skirtingos LiDAR rūšys.
"Turėtumėte nepamiršti, kad LiDAR pirmiausia buvo sukurtas autonominiam vairavimui, - sakė Bravo. "Taigi, ne visi LiDAR sprendimai yra optimizuoti žmonių ar eismo stebėjimo tikslais. Geriausio LiDAR arba LiDAR derinio žinojimas yra svarbus veiksnys".
Šio sprendimo apribojimai
Svarbiausias apribojimas yra tas, kad LiDAR negali užfiksuoti detalių kaip kameros. Pavyzdžiui, oro uoste sprendimas gali nustatyti, ar objektas yra žmogus, ar bagažas, bet ne koks tai bagažas. Tokiais atvejais kamera gali suteikti papildomą pagalbą, kad būtų galima surinkti daugiau detalių ir taip įveikti šį iššūkį.
Paklausa oro uostuose ir už jų ribų
Oro uostai yra ideali šio sprendimo vertikalioji vieta, nes juose renkasi daugybė žmonių. Bravo teigė, kad "Outsight" taip pat tinka tokiose vietose kaip prekybos centrai, renginių vietos ir net intelektinės transporto sistemos.
"Pavyzdžiui, išmaniajame mieste, naudojant LiDAR, galima daug geriau suprasti transporto priemonių, pėsčiųjų srautus, eismo klasifikaciją ir t. t.", - sakė Bravo.
Galiausiai, dabartinė COVID-19 situacija taip pat paskatino šio sprendimo paklausą, nes klientai svarsto galimybes įgyvendinti socialinio atotrūkio priemones. Tačiau Bravo mano, kad tai laikina tendencija, nes pandemijai atslūgus, žmonės grįš prie kitų tikslų, kuriems šis sprendimas buvo sukurtas.
« AtgalEV krovimo įranga
Visi produktaiElektros instaliacija
Visi produktaiSaulės energija
Visi produktai