Kodėl vis labiau populiarėja vaizdo stebėjimui skirti dirbtinio intelekto įrenginiai

Paskelbta 2022-06-08

Vis didesnis informuotumas apie dirbtinį intelektą ir jo teikiamą naudą paskatino daugelį vaizdo stebėjimo klientų ieškoti dirbtinį intelektą turinčių kamerų ir įrenginių. Nors daugumai integratorių tai nėra naujiena, kai kurie iš jūsų gali nežinoti, kad didėjantis susidomėjimas dirbtinio intelekto dėžutėmis iš įvairių sektorių ir taikymo sričių auga.

Tradicinės į saugumą orientuotos kamerų taikymo sritys - saugumas, rizikos valdymas ir nuostolių prevencija - dabar yra tik vienas iš vaizdo įrašų atnaujinimo veiksnių. Kur kas svarbesnės yra platesnės taikomosios programos, kurias matome atsirandant, naudojant tas pačias kameras ir gaunant iš jų papildomą naudą.


Verslo poreikių skatinami

Pasak IDIS Europe vyresniojo pardavimų direktoriaus Jamie Barnfieldo, ekonominis spaudimas iš įvairių pusių - didėjančios sąnaudos, tiekimo grandinės sutrikimai, griežtėjanti darbo rinka, vartotojų išlaidų mažėjimas - skatina daugelio sektorių naudotojus ieškoti būdų, kaip prisitaikyti. Šiuo tikslu jie ieško automatizavimo, informacijos rinkimo ir lengvesnės žvalgybos analizės privalumų.

"Dabar vaizdo analizė gali pasinaudoti visomis šiomis platesnėmis taikymo sritimis ir tai padaryti prieinamu ir paprastu būdu, nes atsirado dirbtinio intelekto dėžutės", - sakė Barnfildas. "Organizacijoms, ieškančioms būdų, kaip dirbti išmaniau, automatizuoti ir skaitmenizuoti procesus, šie nebrangūs ir daug naudos duodantys dirbtinio intelekto prietaisų pokyčiai atėjo pačiu laiku."

Pavyzdžiui, analitika pagrįsti veiklos vietoje rodikliai dabar yra praktiška galimybė net ir mažoms įmonėms. Jos nauda - nuo geresnio išteklių tikslingumo - efektyvesnio darbuotojų paskirstymo, mažesnės veiklos naštos vadovams, prižiūrintiems pirmojo lygio komandas, ir geresnio supratimo apie patalpų ir darbo vietos naudojimą - iki klientų lojalumo ir patirties didinimo teikiant sklandesnes ir įspūdingesnes paslaugas.


Siūlo geresnę klientų patirtį

Nors dabartinė ekonominė įtampa skatins augimą, atsiranda ir kitų veiksnių, kurie ir toliau didins paklausą. Tarp jų - poreikis gerinti klientų patirtį po to, kai pastaruosius dvejus metus buvo naudojamasi itin individualizuotomis internetinėmis paslaugomis, pakeitusiomis fizinio apsipirkimo lūkesčius, didėjantis konkurencinis spaudimas ir auganti pažintis su naujomis dirbtinio intelekto technologijomis.

Tarp įmonių ir organizacijų, kurios išgyvens ir klestės nuosmukio metu, bus daug tokių, kurios prisitaikys ir naujais būdais naudos vaizdo analizę. Tai pakels dirbtinio intelekto vaizdo analizės naudojimo ateityje kartelę ir nustatys naujas normas.

"Saugumo sektoriuje dirbantiems asmenims padidėjusi dirbtinio intelekto įrenginių paklausa suteiks naudingų galimybių", - tęsė Barnfildas. "Pasinaudodami geresniu AI supratimu, saugumo vadovai turės geras galimybes suteikti platesnę verslo naudą savo organizacijoms ir įgyti įtakos kitiems skyriams ir funkcijoms, nuo IT iki rinkodaros, o tai jiems taip pat suteiks galimybę gauti didesnį biudžetą. Savo ruožtu sistemų integratoriai gali išplėsti savo paslaugų pasiūlą ir neapsiriboti tradicinėmis saugumo programomis."


Ypač didelė paklausa mažmeninės prekybos sektoriuje

Mūrinė mažmeninė prekyba, įskaitant maisto prekių parduotuves, viešojo maitinimo sektorius, vartotojų bankininkystę, viešbučius ir laisvalaikio vietas, yra pagrindiniai vertikalūs sektoriai, kuriuose naudojamos AI-box technologijos. Pandemijos metu daugelis jų pritaikė AI prietaisų sprendimus ir naudojo automatinį veido kaukės aptikimą, užimtumą, socialinio atstumo stebėjimą ir žmonių skaičiavimą.

"Suprantama, kad šie sektoriai dabar siekia padidinti verslo žvalgybą, kad galėtų sumažinti sąnaudas, pagerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus, ir nori pasinaudoti paprastu "plug-and-play" metodu, kurį gali pasiūlyti AI dėžutės su labai tiksliais gilaus mokymosi algoritmais", - sakė Barnfieldas. "Mažmeninė prekyba pirmauja diegiant dirbtinio intelekto dėžutes, įskaitant vidutinio dydžio prekybos centrus, prekybos centrus, butikus ir ypač mažmenininkus, kuriems reikia valdyti kelis tinklus, pavyzdžiui, maisto prekių, mados, kavinių, laisvalaikio restoranų, gyvūnų reikmenų ir aksesuarų."

Be COVID-19 poveikio, mažmeninės prekybos sektorius prisitaiko prie precedento neturinčių pokyčių laikotarpio, kai atsiranda vis patogesnis apsipirkimas internetu ir didėja e. prekybos milžinų konkurencinis spaudimas. Parduotuvės ieškojo technologijų, kurios galėtų joms padėti veiksmingiau integruoti savo internetines ir logistikos operacijas su parduotuvėmis, kuriose prekiaujama iš plytų, ir pasiūlyti vartotojams hibridinį modelį.

"Tai reiškia, kad reikia kelti darbuotojų kvalifikaciją ir mažinti veiklos sąnaudas ieškant naujų efektyvumo priemonių", - tęsė Barnfieldas. "Naudojant veiksmingą žvalgybos informaciją, galima racionalizuoti operacijas nuo atsargų pristatymo ir stebėjimo iki pardavimo vietos, sutelkti dėmesį į lojalumo didinimą parduotuvėje, gerinant klientų patirtį (CX), spręsti mažėjimo problemą ir sutelkti dėmesį į kitas sąnaudas, pavyzdžiui, personalo išlaikymą ir darbuotojų darbo našumą."

Vaizdo analizė dirbtinio intelekto dėžučių pavidalu padeda spręsti šiuos uždavinius ir mažinti išlaidas visoje veikloje, todėl įmonės gali išlikti svarbios vartotojams ir išlikti konkurencingos.


Geresnis našumas

Protingi mažmenininkai taip pat žino, kad norint klestėti, jiems reikia tikslios ir veiksmingos informacijos, kurią galima nukreipti į konkrečią vietą, kad pagerėtų parduotuvės veiklos rezultatai. Ilgus metus programinė įranga, kuria analizuojami pardavimo vietų ir atsargų duomenys, padedanti suprasti klientų pirkimo elgseną, buvo centralizuotų rinkodaros ir pardavimų skyrių domenas.

"Tačiau paprastai tai mažai padėdavo informuoti, įgalinti ar skatinti parduotuvių darbuotojus", - pabrėžė Barnfildas. "Labai dažnai tarp iš viršaus nuleistų reklaminių akcijų ir prekių pardavimo buvo spragų, o parduotuvių vadovai buvo palikti veikti remiantis intuicija, priklausančia nuo jų vietinių klientų išmanymo."

Dirbtinio intelekto įrenginiai gali suteikti šiems filialų ir parduotuvių vadovams galimybę naudotis lengvai naudojamomis, iš karto matomomis prietaisų skydeliais ir ataskaitų teikimo priemonėmis, suteikiančiomis jiems tikslių realaus laiko ir ilgalaikių įžvalgų, kuriomis jie gali dalytis su platesnėmis komandomis, skatindami jas dirbti darniai, kad pasiektų pardavimo ir veiklos tikslus.

"Pavyzdžiui, parduotuvių vadovai dabar gali naudotis tikslia, praktiškai pritaikoma informacija, kad sukurtų teigiamą klientų patirtį", - pridūrė Barnfieldas. "Šilumos žemėlapių sudarymo įrankiai atskleidžia klientų buvimo laiką ir parodo, kaip pirkėjai juda parduotuvėse, todėl galima patobulinti ekspozicijas ir geriau išnaudoti "negyvąsias zonas"."

Duomenys leidžia geriau suprasti, kaip pirkėjai sąveikauja su grindų išdėstymu, ekspozicijomis ir prekėmis. Analizė leidžia automatizuotai stebėti eiles realiuoju laiku, todėl darbuotojus galima greičiau nukreipti ten, kur jų labiausiai reikia.

Stebint užimtumą galima nustatyti, kur dažnai būna perpildytos vietos, o tai gali pakenkti apsipirkimo patirčiai. Kadangi po pandemijos vis dar labai svarbu užtikrinti sveikatą ir saugą, ypač vyresnio amžiaus ir pažeidžiamiems pirkėjams, tai taip pat gali padėti parduotuvėms išlaikyti socialinio atotrūkio priemones, kai išdėstymas nesukelia suspaudimo taškų.


Saugumas

Taip pat svarbu, kad, nepaisant didėjančios dirbtinio intelekto sprendimų paklausos verslo žvalgybos srityje, sistemų integratoriai nepamirštų, kad sukčiavimas, nusikalstamumas ir nuostoliai taip pat išlieka prioritetinėmis problemomis.

Didžiausią nuostolių dalį sudarantis vidinis ir išorinis prekių sumažėjimas, įskaitant organizuotą nusikalstamumą, pavyzdžiui, vagystes iš parduotuvių, darbuotojų vagystes ir sukčiavimą grąžinant prekes, mažmenininkams visame pasaulyje kasmet kainuoja daugiau kaip 100 mlrd. dolerių. Šios problemos dar labiau paaštrėjo, nors mažmenininkai atsigauna po pandemijos, vis dažniau naudodami mokėjimus be prisilietimų, grąžinimus internetu ir plintant savitarnos nuskaitymo sistemoms. O kadangi gyventojai tampa vis labiau finansiškai prislėgti, tikėtina, kad grėsmės didės.

"Kai dirbtinio intelekto dėžės gali panaudoti kameras, įrengtas perspektyviniam vaizdui užtikrinti, ir joms nereikia papildomų specialių kamerų, skirtų svarbiai verslo informacijai teikti, jos tampa dar patrauklesnės", - sako Barnfieldas. "Šis naujas lankstumas reiškia, kad kameros gali būti montuojamos sprendžiant įvairias mažinimo problemas ir kartu teikiant gyvybiškai svarbią verslo informaciją."

Gyvenimo kainų krizei užgriuvus, mažmenininkai žino, kad tradicinis apsipirkimas, palyginti su e. prekyba, bus naudingesnis. Kai vartotojai skiria savo sunkiai uždirbtus pinigus, jie norės patirti malonumą eidami į parduotuvę ir apsipirkdami liesti. Norint, kad klientai sugrįžtų, dabar kaip niekada svarbu parduotuvių vadovams suteikti geriausias priemones.

https://www.eurodigital.lt/vaizdo-stebejimas

 

« Atgal
Elektronikos
prekėsVisi produktai
Vaizdo
stebėjimo
prekėsVisi produktai

EV krovimo įranga

Visi produktai

Elektros instaliacija

Visi produktai

Saulės energija

Visi produktai
5598Prekių pozicijos
1000 m²Sandėlis Europos centre
> 999Užsakymų per mėnesį

Užsiprenumeruokite mūsų naujielaiškį