Kas naujo perimetro apsaugos srityje po pandemijos?

Paskelbta 2022-05-19

COVID-19 turėjo įtakos viskam. Jau daug kalbėjome apie tai, kaip ji paveikė saugumo pramonę, tačiau kiek įmonės atsigavo? Skirtingų organizacijų ekspertai pateikia skirtingas prognozes.
 
Vieni optimistiškai vertina solidžias investicijas ir paklausos atsigavimą, kiti išlieka skeptiški, nes virusas tebekelia grėsmę, o kiti geopolitiniai klausimai kelia papildomų rūpesčių. Nepaisant to, kaip klostysis ateitis, yra keletas akivaizdžių pokyčių, kuriuos galime pastebėti jau dabar.


SaaS augimas perimetre

Pasak "Netwatch North America" prezidento Justino Wilmaso, niekada nebuvo tokio laiko, kai perimetro saugumas neturėtų didelės paklausos. Tačiau elgsenos pokyčiai, kuriuos privertė padaryti pandemija, pakeitė paklausos pobūdį.
 
"Kai 2020 m. įmonės visame pasaulyje pradėjo uždarinėti duris ir siųsti darbuotojus dirbti namo, biurai visame pasaulyje liko iš esmės tušti", - sakė Wilmas. "Šis darbuotojų trūkumas taip pat reiškė, kad vietoje buvo mažiau žmonių, galinčių padėti sulaikyti piktavalius veikėjus nuo vertingos įrangos vagystės ar galbūt prieigos prie asmeninių duomenų ir komercinių paslapčių."
 
Štai čia SaaS įrodė savo vertę galutiniams naudotojams. Per pastaruosius kelerius metus paklausa neabejotinai išaugo ir toliau didės, nes vis daugiau organizacijų ieško patikimesnių būdų apsaugoti savo darbuotojus, turtą ir nuosavybę.


Nauji procesai beveik viskam

Lee Coplandas, "Maxxess EMEA" generalinis direktorius, pažymi, kad organizacijos suprato, jog joms reikia iš naujo įsivaizduoti prieigos ir lankytojų valdymą, valdant darbuotojus, rangovus ir lankytojus po vienu skėčiu. Šis požiūris apima ir perimetrą.

"Į darbo eigą orientuotos prieigos kontrolės ir lankytojų valdymo programinės įrangos naujovės, patobulinti saugūs mobilieji įgaliojimai ir integracija ne tik su trečiųjų šalių apsaugos ir saugos sistemomis, bet ir su populiariomis centralizuotomis duomenų bazėmis, tokiomis kaip "Microsoft Active Directory", yra raktas įveikiant daugybę iššūkių", - sakė M. Coplandas. "Tai apima ir perimetro apsaugos stiprinimą bei automatizavimą, kad būtų pasiektas didelis veiklos efektyvumas."

Kadangi daugelis organizacijų susiduria su sunkiais ekonominiais sunkumais, taupymo galimybės ir toliau skatins integruotų sprendimų paklausą. Pandemija išryškino poreikį atsisakyti atskirų sistemų ir technologijų paketų, o saugumo ir pastatų operacijų valdymas naudojant vieną, svarbiausia, ateities perspektyvoms atsparią platformą, turi didelių privalumų.


Tapatybės ir prieigos kontrolės modernizavimas

Pandemijos metu daug svarbiausių darbuotojų ir rangovų susidūrė su sunkumais patekti į pastatus, o daugelis organizacijų liko iš dalies atidarytos, nes apsaugos komandos ir registratūros darbuotojai buvo atleisti arba dirbo iš namų. Saugumo vadovai susidūrė su kasdieniniu tapatybės kortelių neveiksmingumu ir trūkumais, taip pat su nuotolinio valdymo, kontrolės ir priežiūros trūkumo sunkumais naudojant skirtingas sistemas.

"Daugeliui reikėjo valdyti skirtingas įeigos kontrolės sistemas ir duomenų bazes skirtinguose pastatuose", - pabrėžė Koplandas. "Kiti naudojo popierines sistemas registratūrose rangovams, lankytojams ir pristatymams valdyti. Perimetruose ir automobilių stovėjimo aikštelėse integravus valstybinių numerių technologiją, įgalioti darbuotojai, rangovai ir lankytojai gali sklandžiai įvažiuoti į stovėjimo aikšteles, gauti paskirtas stovėjimo vietas ir be trikdžių patekti į objektus."

Darbo eigą taip pat galima pritaikyti, kad klientai galėtų pritaikyti kiekvieno lankytojo kelionę priklausomai nuo rizikos. Lankytojams derinant LPR su QR kodais mobiliuosiuose įrenginiuose arba veido atpažinimu prie užtvarų, vairuotojai gali patikrinti, ar jie naudojasi iš anksto patvirtintomis transporto priemonėmis, ir taip užtikrinti dar vieną saugumo lygį.

Taip pat skaitykite: Perimetro saugumo tendencijos dabar


Skaitmeninis dizainas tapo svarbesnis

Pandemija privertė viską perkelti į skaitmeninį formatą. Nors "Zoom" skambučiai, internetiniai seminarai ir net internetinės parodos buvo standartas įvairiose pramonės šakose, skaitmeninis sprendimų projektavimas buvo naujiena saugumo pramonei.
 
"Įdomus pandemijos poveikis buvo tas, kad daugeliu atvejų nebuvo įmanoma į sprendimų projektavimo procesą įtraukti apsilankymų vietoje, o anksčiau tai buvo laikoma labai svarbiu dalyku", - sakė "Axis Communications" išmaniųjų miestų segmento plėtros vadybininkė Andrea Sorri. "Tai paspartino pažangių skaitmeninių sprendimų projektavimo įrankių naudojimą, leidžiančių projektuotojams kurti sprendimą virtualiai, nurodant kameras ir jutiklius, kad būtų užtikrinta maksimali aprėptis, ir galbūt net nekelti kojos į vietą prieš įrengimą."
 
Net ir po pandemijos tai būtų puiki sistema, kuria būtų galima sekti. Atsižvelgiant į tai, kad daugelis objektų yra nutolę, tai taip pat gali sumažinti kelionių poreikį ir atnešti su tuo susijusių išlaidų bei aplinkosauginių privalumų.

Taip pat skaitykite: Kodėl dirbtinis intelektas puikiai tinka perimetro apsaugai


Didesnis dėmesys patirčiai

Po pandemijos taip pat daugiau dėmesio skiriama darbuotojų patirčiai ir geresniam įsitraukimui. Kai organizacijos nori sugrąžinti darbuotojus į biurus ir išlaikyti bei pritraukti talentus, kiekvienas darbuotojo žingsnis ar lankas, kurį jis turi įveikti, sukelia nusivylimą.

Vis dėlto toks perimetro apsaugos automatizavimo metodas populiarus tarp didžiųjų įmonių, siekiant padėti į darbą grįžtantiems darbuotojams ir sektoriuose, kuriuose didelė darbuotojų kaita, o darbuotojų trūkumas yra didžiausias, pavyzdžiui, gamybos ir logistikos sektoriuose.

"Šiose srityse taip pat pastebime, kad darbo laiko ir lankomumo sistemas reikia pakeisti paprastais įėjimo ir išėjimo kontrolės turniketais perimetre arba jo viduje, susietais su darbo užmokesčio sistemomis, taip pat pagerinant darbo eigą ir panaikinant nereikalingus procesus darbuotojams ir rangovams", - tęsė Coplandas. "Tuose pačiuose sektoriuose automatizavus transporto priemonių patikrą ir vairuotojų autentiškumo patvirtinimą, taip pat pagreitėja sunkvežimių ir krovinių pralaidumas, kad būtų išvengta kliūčių prie vartų ir būtų pašalinti procesai, kurie anksčiau buvo atliekami valdymo patalpose, naudojant vaizdo domofonus, kad būtų galima rankiniu būdu leisti įvažiuoti."


Daugiau automatizavimo ir centralizavimo

Saugiose vietose naudojant automatizuotą metodą taip pat sumažinamos vidinės grėsmės ir žmogiškosios klaidos, kartu užtikrinant išsamią įvykių audito seką.

"Artimuosiuose Rytuose, kur klientai į transporto mazgus, naftos ir dujų gamyklas, statybvietes ir viešbučius veža šimtus darbuotojų, transporto priemonėse diegiame mobiliąją įeigos kontrolę, t. y. transporto priemonės, taip pat darbuotojai ir rangovai yra patikrinami ir įgaliojami dar prieš pasiekdami perimetrą", - sakė Coplandas. "Tai gali apimti ir išankstinę patikrą dėl COVID-19, taip pat užtikrinimą, kad darbuotojai turėtų tinkamus leidimus dirbti ir būtų baigę naujausius sveikatos ir saugos mokymus."

O valdant visas šias technologijas iš vienos vartotojo sąsajos, tai yra jėgos daugiklis efektyvumo didinimo požiūriu, leidžiantis lengviau administruoti ir kontroliuoti vieną ar kelias vietas. Tuo pat metu, į tą pačią platformą sujungus perspėjimus, pavojaus signalus ir vaizdo įrašus, galima greičiau aptikti ir patikrinti incidentus, todėl dispečerinės darbuotojai gali imtis greitų ir tinkamų veiksmų, kad incidentai neišsiplėstų, o tai pagerina bendrą organizacijos parengtį.

 

« Atgal
Elektronikos
prekėsVisi produktai
EV
krovimo
įrangaVisi produktai
Vaizdo
stebėjimo
prekėsVisi produktai
4945Prekių pozicijos
1000 m²Sandėlis Europos centre
> 999Užsakymų per mėnesį

Užsiprenumeruokite mūsų naujielaiškį