Kas atbaido klientus nuo veido atpažinimo 2022 m.

Paskelbta 2022-01-18

 

Veido atpažinimas vis dažniau laikomas puikia saugumo didinimo priemone. Tačiau daugelis klientų vis dar nenori priimti šios technologijos. Kai kurie jų nuogąstavimai išliko nuo pat pirmųjų jos gyvavimo dienų, o kai kurie yra palyginti nauji klausimai, kylantys iš atliktų taikomųjų programų tyrimų. Norint, kad rinka ir toliau augtų, būtina jas spręsti.
 
Atliktas žurnalistinis tyrimas su keliais pramonės specialistais, kad išsiaiškinti, su kokiomis dažniausiomis klientų problemomis jie susiduria ir kaip tai reikėtų spręsti.

 

    Nuogąstavimai dėl demografinės paklaidos

Naujausi tyrimai atskleidė tam tikras rasinio ir lyčių šališkumo problemas, kurias gali kelti veido atpažinimo algoritmai. MIT ir Stanfordo universiteto mokslininkai, išanalizavę tris komerciškai išleistas veido analizės programas, parodė, kad klaidų lygis nustatant šviesiaplaukių vyrų lytį niekada nebuvo blogesnis nei 0,8 proc.
 
Tačiau tamsiaodžių moterų atveju klaidų lygis išaugo iki daugiau nei 20 proc. vienu atveju ir daugiau nei 34 proc. kitais dviem atvejais. Keletas kitų tyrimų taip pat parodė panašias problemas, kurios paskatino klientus suabejoti veido atpažinimo naudojimu.
 
"Pirmiausia jie girdėjo arba skaitė apie galimą duomenų, kuriais remiantis buvo apmokyti veido atpažinimo algoritmai, šališkumą", - sakė Kahren Arzoumanian, viena iš "Kampr Systems" įkūrėjų ir technologijų direktorių. "Šis teiginys taikomas, jei apskritai taikomas stebėjimo sprendimams, kai lyginama N:1 (daug su 1), nelabai kontroliuojant atstumą ir naudotojo veido apšvietimą bei kampą. Be to, retorika, susijusi su socialinėmis ir politinėmis problemomis, privertė daugelį integratorių stabdyti bet kokią veido atpažinimo technologiją, nežinant būsimų teisinių pasekmių."

 

    Susirūpinimas dėl etikos

Abejonės dėl etinių aspektų, susijusių su veido atpažinimo technologija, kankina šią pramonės šaką nuo pat pradžių. Tai iš esmės kyla dėl to, kad veido atpažinimas ir identifikavimas yra privatumo pažeidimas. Taip pat yra tikimybė, kad netinkamose rankose šios technologijos naudojimas gali turėti pražūtingų pasekmių.
 
"Pastaruoju metu apie veido atpažinimą rašoma daug ir dažniausiai dėl netinkamų priežasčių", - aiškina Deanas Nicollsas, "Oosto" rinkodaros vadovas. "Dauguma naujienų yra apie tai, kaip teisėsaugos institucijos naudoja veido atpažinimo priemones viešosiose stebėjimo sistemose.  Integratoriai turi informuoti savo klientus apie tai, kaip veido atpažinimo sprendimai vis dar gali apsaugoti skaitmeninę tapatybę ir biometrinius duomenis žmonių, kurie patenka į vaizdo kameros kadrą. Paprastai tai nėra susiję su prieigos kontrolės naudojimo atvejais."

 

    Susirūpinimas dėl tikslumo

Dar vienas klausimas, kurį vis iškelia veido atpažinimo priešininkai, yra susirūpinimas dėl tikslumo. Tačiau dauguma šios srities specialistų skuba pabrėžti, kad šie nuogąstavimai daugiausia kilo ankstyvuoju technologijos gyvavimo laikotarpiu. Dabar algoritmai yra pakankamai išmanūs, kad galėtų atpažinti net veidus, kurie dėvi COVID-19 apsaugos kaukę.
 
"Prieš kelerius metus veido atpažinimas nebuvo baisiai tikslus, ypač realaus pasaulio scenarijuose, ir pramonę vis dar persekioja šie klaidingi įsitikinimai", - sakė Nicollsas. "Tiesa ta, kad šiuolaikinis veido atpažinimas yra daugiau nei 99 proc. tikslus ir gerai veikia net sudėtingoje aplinkoje, kai apšvietimas nėra geras arba asmuo nežiūri tiesiai į kamerą.  Taip yra dėl šiuolaikinių dirbtiniu intelektu pagrįstų neuroninių tinklų galios. Paprasta demonstracinė versija ir koncepcijos įrodymas greitai išsklaido šiuos nuogąstavimus."

 

    Didelės suvokiamos išlaidos

Sąnaudos kelia susirūpinimą naudojant bet kokią technologiją, ypač komerciniame sektoriuje. Daugelis klientų išreiškė susirūpinimą, kad veido atpažinimas jiems gali būti per brangus, palyginti su dabartinėmis jau naudojamomis technologijomis. Pasak pramonės atstovų, tai vėlgi klaidinga nuomonė, nes pastaraisiais metais išlaidos smarkiai sumažėjo, nes tokios technologijos, kaip kraštiniai skaičiavimai, tapo įprastos.
 
"Istoriškai veido atpažinimo kaina buvo didelė, nes reikėjo visų investicijų, - sakė Nicollsas. "Tačiau dėl kraštinių ir beveik kraštinių skaičiavimo įrenginių TCO mažėja, ir gana smarkiai (beveik kraštinis skaičiavimo įrenginys gali kainuoti tik trečdalį vieno vaizdo kanalo kainos, palyginti su tradiciniais vietiniais serveriais, kuriuose reikia apdoroti vaizdo medžiagą ir kurie turi daug GPU)."


Išvada

Kiekvienam sprendimų teikėjui būtina atsižvelgti į klientams rūpimus klausimus. Veido atpažinimo atveju kai kurie iš šių nuogąstavimų kyla dėl nepakankamo supratimo apie pačią technologiją. Tokias problemas, kaip šališkumas, kurias nurodo tyrėjai, reikėtų ištaisyti, kad būtų užtikrintas naudotojų pasitikėjimas.

 

« Atgal
Elektronikos
prekėsVisi produktai
EV
krovimo
įrangaVisi produktai
Vaizdo
stebėjimo
prekėsVisi produktai
4991Prekių pozicijos
1000 m²Sandėlis Europos centre
> 999Užsakymų per mėnesį

Užsiprenumeruokite mūsų naujielaiškį