Kodėl miestai turėtų diegti išmaniąsias automobilių stovėjimo aikšteles

Paskelbta 2021-11-25

Visi vairuojantys miestų gyventojai žino, kaip sunku pastatyti automobilį. Laimei, vis daugiau miestų diegia išmaniąsias parkavimo technologijas, kad palengvintų vairuotojų padėtį. Pandemija tik dar labiau paskatino šią tendenciją.
 
Nereikia nė sakyti, kad vienas iš didžiausių vairavimo miestuose iššūkių yra automobilių statymas. Esant ribotam automobilių stovėjimo vietų skaičiui ir vis daugiau žmonių vairuoja, rasti tokią vietą gali būti nelengva ir varginanti patirtis. Be to, dėl ilgesnės navigacijos ir ilgesnio vairavimo laiko susidaro spūstys ir dar labiau nukenčia aplinka.
 
Įveskite išmanųjį automobilių statymą. Vis dažniau miestai kreipiasi į išmaniuosius automobilių statymo sprendimus, kad būtų lengviau pastatyti automobilį. Ženklai, kurie nukreipia vairuotojus į artimiausią stovėjimo vietą, ir automatinis įvažiavimas ir išvažiavimas atpažįstant valstybinius numerius - tai dalis šios tendencijos, kuri atsirado prieš daugelį metų, bet ilgainiui įgavo pagreitį.
 
Išmanusis parkavimas susijęs su jutikliais ir jų generuojamais duomenimis. Jutikliai gali būti įvairūs - nuo magnetinių jutiklių iki IP kamerų, veikiančių kartu su įvairiomis analitinėmis priemonėmis. Duomenys perduodami į galinę dalį tolesnei analizei.
 
"Magnetiniai jutikliai dažniausiai naudojami Europoje ir kai kuriose Azijos bei Australijos dalyse. Šiaurės Amerikoje pradedame pastebėti, kad vis dažniau naudojamos IP kameros, sujungtos su mašininio mokymosi varikliais, siekiant nustatyti transporto priemonės buvimą krovimo zonoje, antžeminėse aikštelėse ir gatvėse. Daugelis kamerų sprendimų leidžia vienu metu stebėti kelias vietas, kurias galima naudoti realiuoju laiku nustatant naudojimo rodiklius", - sakė "Genetec" produktų vadybininkas Michaelas Bradneris.
 
"Atsižvelgiant į techninę įrangą ir sprendimą, naudojami skirtingi (perdavimo) standartai. Dauguma magnetinių jutiklių turi įmontuotas baterijas arba yra maitinami saulės energija. Juose naudojamas LoRAWAN, kuris sumažina energijos suvartojimą ryšiui su bazine stotimi palaikyti. Jie taip pat gali atitikti kitus ryšio protokolus, priklausomai nuo aparatinės įrangos tiekėjo. IP kameros gali naudoti laidinį arba mobilųjį ryšį jutiklio duomenims siųsti atgal į konsoliduojančią sistemą arba tiesiogiai į galinę sistemą", - pridūrė jis.
 
Privalumai
 
Išmaniųjų automobilių stovėjimo aikštelių paklausa vis didėja, nes miestai supranta įvairią jų naudą - nuo mažesnio eismo iki geresnio valdymo ir planavimo. Toliau išsamiai nagrinėjame šiuos privalumus.
 
Navigacija
 
Išmanioji automobilių stovėjimo aikštelė supaprastina navigaciją. Jutikliai ir jų generuojami duomenys gali virsti naudingais duomenimis, kurie vairuotojui mobiliuoju įrenginiu nurodo, kur yra artimiausia laisva automobilių stovėjimo aikštelė. "Vis daugėja mobiliųjų programų ir aparatinės įrangos sprendimų, kurie nukreipia parkuojančius asmenis į laisvas stovėjimo vietas tiek gatvėje, tiek už jos ribų. Laisvoms vietoms nustatyti naudojami jutikliai, kurių duomenys perduodami į ženklą arba parkavimo programėlę. Taip pat renkami užimtumo duomenys, kurie padeda numatyti, kur tam tikru metu bus laisvų vietų", - sakė Bradneris.
 
E- mokėjimas
 
Naudojant išmaniąsias automobilių stovėjimo aikšteles, vaikščiojimas prie skaitiklio ir (arba) automatinės mokėjimo stotelės ir monetų mėtymas taps praeitimi. "Daugelis universitetų, su kuriais man teko bendrauti, panaikina grynųjų pinigų mokėjimo stoteles ir pakeičia jas leidimais be programėlės ir mokėjimo programėlėmis, skirtomis sumokėti už laikiną stovėjimą. Daugelyje jurisdikcijų paliekama galimybė mokėti grynaisiais pinigais, tačiau tai nebėra pagrindinis mokėjimo būdas. Mokėjimo stotelių skaičius mažinamas e. mokėjimų naudai. Panaikinus grynųjų pinigų apskaitos prietaisus, sumažėja sudėtingumas, supaprastėja saugumas ir nebelieka išlaidų gryniesiems pinigams skaičiuoti ir saugoti", - sakė Bradneris.
 
Ligų kontrolė ir prevencija

 
Išmaniųjų automobilių stovėjimo aikštelių tendenciją tik dar labiau paspartino pandemija. "COVID" paspartino automobilių statymo be trinties ir bekontakčių mokėjimo galimybių, tokių kaip leidimai be programėlės naudojant QR kodus ir mobiliojo mokėjimo sprendimai, kuriuose valstybinio numerio ženklas naudojamas kaip skaitmeninis leidimas, diegimą. Vis plačiau paplitus hibridiniam darbo modeliui, žmonės taip pat ieško lankstesnių leidimų galimybių. Poreikis būti biure 5 dienas per savaitę po 8 valandas per dieną keičiasi į 2 ar 3 dienas biure, o likusią savaitės dalį - nuotoliniu būdu", - sakė Bradneris.
 
Išmanesnis vykdymo užtikrinimas
 
Išmanusis automobilių statymas taip pat padeda veiksmingiau užtikrinti teisės aktų vykdymą. Vietoj to, kad žmonės išduotų bilietus ar citatas, dabar procesas automatizuotas. "Išmanusis parkavimas yra linkęs skaitmenizuoti parkavimą. Kai tik atsisakome ženklų, analoginių skaitiklių ir ranka rašomų citatų, galime pradėti naudoti programinę ir techninę įrangą, kad automatizuotume vykdymo užtikrinimą. Jei parkavimo sandoris guli duomenų bazėje, tokie parametrai kaip vieta / laikas / trukmė / savaitės diena ir valstybiniai numeriai (identifikatorius) tampa skaitmeninės lygties kintamaisiais, kuriuos galima automatizuoti", - sakė Bradneris.
 
"Kovid" padidino susirūpinimą dėl vykdymo užtikrinimo pareigūnų saugumo", - pridūrė jis. "Miestai pradeda ieškoti būdų, kaip sumažinti agentų bendravimą su visuomene ir pereiti prie centralizuoto vykdymo modelio, kai pažeidėjui paštu siunčiamos citatos. Norint pereiti prie baudų siuntimo paštu, reikia sukurti reikiamą teisinę ir privatumo apsaugos sistemą, kad baudos būtų siunčiamos paštu automobilių stovėjimo taisyklių pažeidėjams."

Dalijimasis duomenimis
 
Dalijimasis duomenimis yra labai svarbus valdant ir planuojant automobilių stovėjimo aikšteles, nes vairuotojai, operatoriai ir savivaldybių administratoriai dalijasi duomenimis apie tai, kaip naudojamasi automobilių stovėjimo aikštelėmis. "Kadangi daug privačių tiekėjų teikia miestams dalį išmaniųjų automobilių stovėjimo aikštelių sprendimų (mokėjimo stoteles, mobiliuosius LPR vykdymo užtikrinimus, pėsčiuosius patrulius su PDA, jutiklių sprendimus ir ne gatvėse esančias aikšteles), reikia konsoliduoti duomenis, kad būtų galima susidaryti išsamų vaizdą apie tai, kas vyksta mieste. Užimtumo rodikliai, reikalavimų laikymosi rodikliai, mokėjimo ir leidimų tipai bei buvimo laikas - tai tik keletas pagrindinių duomenų, kuriuos stengiasi gauti miestai ir universitetai", - sakė Bradneris.
 
Ką SIs turėtų žinoti
 
Kaip ir kitų tipų projektuose, išmaniųjų automobilių stovėjimo aikštelių projektuose prieš diegimą integruotojas turi visapusiškai suprasti naudotojo poreikius ir reikalavimus. "Integratoriai turi suprasti, kokio tipo ir kaip dažnai galutiniams naudotojams reikia duomenų, kad jie galėtų priimti sprendimus dėl savo objekto. Kiekvienas turi skirtingą išmaniojo parkavimo apibrėžimą, todėl galutinių naudotojų poreikių supratimas leis integratoriui parinkti tinkamą sprendimą, išspręsti nustatytas problemas ir pateisinti klientų lūkesčius", - sakė Bradneris.

« Atgal
Elektronikos
prekėsVisi produktai
EV
krovimo
įrangaVisi produktai
Vaizdo
stebėjimo
prekėsVisi produktai
4889Prekių pozicijos
1000 m²Sandėlis Europos centre
> 999Užsakymų per mėnesį

Užsiprenumeruokite mūsų naujielaiškį