Vaizdo stebėjimas yra būtinas bet kurioje mažmeninės prekybos aplinkoje. Ji gali padėti užkirsti kelią galimoms vagystėms ir užtikrinti pardavimo vietų (POS) operacijų tikslumą. Be saugumo, yra ir kitų sudėtingų užduočių, su kuriomis kasdien susiduria šiuolaikiniai mažmenininkai, prekiaujantys plytinėmis parduotuvėmis: Kaip sukurti klientų profilius, naudojant tikslius neprisijungus prie interneto gautus duomenis, ir užtikrinti didesnę investicijų grąžą? Kaip kontroliuoti klientų srautus parduotuvėje? Kaip apsaugoti klientų privatumą? Ir šį sąrašą galima tęsti. Tačiau nuolat tobulėjant šiuolaikinėms technologijoms, dabar rinkoje galima įsigyti įvairių pažangių funkcijų turinčių stebėsenos prietaisų, kurie padeda spręsti šiuos stebėsenos iššūkius.
Pavyzdžiui, "Dahua WizMind" siūlo daugybę žmogumi pagrįstų dirbtinio intelekto algoritmų, įskaitant žmonių skaičiavimą ir šilumos žemėlapį. Šios funkcijos gali padėti mažmeninės prekybos įmonių savininkams optimizuoti kasdienę veiklą, atliekant išmaniąją klientų srautų analizę. Vartotojai gali lanksčiai pritaikyti "WizMind" įrenginių ir sprendimų funkcijas, kad jos geriau atitiktų jų realius verslo poreikius, žinoma, kartu apsaugant žmonių privatumą.
Jei esate mažmenininkas, norintis optimizuoti savo parduotuvės veiklą, šis straipsnis kaip tik jums! Remdamiesi "Dahua WizMind" pavyzdžiu, apžvelkime 5 būdus, kaip galite pagerinti verslo operacijas ir klientų aptarnavimą savo parduotuvėje naudodami žmonių skaičiavimą ir šilumos žemėlapį:
Parduotuvės pajėgumų ribojimas
Esant naujai normai, mažmenininkai - nuo maisto prekių parduotuvių iki didžiųjų prekybos centrų ir prekybos centrų - yra užversti privalomais klientų srauto apribojimais. Kodėl gi neleidus "WizMind" 5 serijos kamerai tai išspręsti? Ji gali apskaičiuoti į parduotuvę įeinančių ir išeinančių žmonių skaičių pagal judančių žmonių taikinių aptikimą. Kai bendras parduotuvėje esančių žmonių skaičius pasieks nustatytą ribą, įsijungs pavojaus signalas ir administratoriui bus išsiųsti pranešimai. Be to, realiuoju laiku parduotuvėje esančių žmonių skaičius gali būti rodomas prie durų esančioje skaitmeninėje iškaboje, o tai padeda gerinti klientų patirtį ir taupyti darbo sąnaudas.
Norėdami susipažinti, skaitykite šį straipsnį apie tai, kaip "WizMind IPC-HFW5442E-ZE" padeda seniausiam pasaulyje pramogų parkui kontroliuoti klientų srautus.
Valdykite eiles prie kasų
Žmonių skaičiavimo kamera "WizMind" gali nustatyti, kiek žmonių renkasi tam tikroje zonoje, todėl ji idealiai tinka stebėti kasų eiles. Kartu ji gali sekti, kiek laiko jie jau stovi eilėje. Nustačius taisykles, kurios gali įjungti pavojaus signalą, tarkime, trys ar daugiau žmonių, stovinčių eilėje ilgiau nei tris minutes, parduotuvių vadovai gali būti iš karto įspėti, kai jiems reikia pasiųsti daugiau darbuotojų prie kasų, kad sutrumpintų klientų laukimo laiką.
Lankytojų skaičiaus palyginimas su pirkėjų skaičiumi
Jei žmonių skaičiavimo prie parduotuvės įėjimo duomenys rodo, kad į parduotuvę atėjo 100 žmonių, tačiau kasos duomenys rodo, kad tik keturiasdešimt iš jų iš tikrųjų pirko, reikia kažką daryti, kad taip neatsitiktų.
Turėdami atitinkamus duomenis, mažmenininkai gali analizuoti, kas vyksta parduotuvėje ir turi įtakos jų pardavimų konversijai. Ar darbuotojai padeda pirkėjams priimti geresnius pirkimo sprendimus? Ar parduotuvės išdėstymas trukdo pirkėjams rasti tai, ko jiems reikia?
Norėdami išspręsti šią dilemą, mažmenininkai gali naudotis "Dahua WizMind Fisheye" kameromis su šilumos žemėlapio funkcija. Ji suteikia papildomos informacijos apie pirkėjų dažnai lankomas vietas, o tai gali padėti parduotuvių vadovams optimizuoti parduotuvės išdėstymą ir sukurti tinkamas rinkodaros strategijas.
Sumažinkite prie parduotuvės besilankančiųjų skaičių
Žmonių skaičiavimo kamera "WizMind" taip pat gali nustatyti žmogaus dydžio judančių objektų skaičių priskirtoje "draudžiamoje vaikščioti zonoje" ir sekti aptikimo laiką. Jei prie parduotuvės ilgiau nei nustatytą laiką užsibūna per daug žmonių, parduotuvės vadovui gali būti siunčiamas įspėjimas. Tokiu būdu darbuotojams nebereikia stebėti prie parduotuvės besišlaistančių žmonių ir automatiškai pranešama vadovams, jei reikia įsikišti. Tai padeda sukurti saugesnę ir malonesnę aplinką į parduotuvę įeinantiems klientams.
Stebėkite užimtą laiką
"Intensyvumo valandos" - tai laikas, kai pirkėjai į parduotuvę plūsta, regis, nesibaigiančiu srautu. Labai svarbu suplanuoti personalo grafikus šiuo piko metu, kad būtų maksimaliai padidinti pardavimai. Rinkdami duomenis apie pėsčiųjų srautą judriausiomis dienos valandomis ir savaitės laikais, vadovai gali efektyviai organizuoti darbuotojų paskirstymą parduotuvėje ir užtikrinti, kad piko valandomis darbuotojų pakaktų. Tai pagerina pirkėjų pirkimo patirtį ir skatina juos sugrįžti.
Pagrindinės išvados
Apskritai "Dahua WizMind" - tai daugiau nei tik apsaugos įrenginiai ir sprendimai. Jis užtikrina ankstyvą įspėjimą ir atkūrimą parduotuvių vadovams, kad būtų padidintas parduotuvės saugumas, taip pat padeda atlikti tolesnę analizę, susijusią su klientų skundais ir darbuotojų veikla, tačiau taip pat pateikia vertingų statistinių duomenų, padedančių verslo savininkams efektyviau koreguoti rinkodaros ir veiklos strategijas.
https://www.eurodigital.lt/vaizdo-stebejimas/dahua-hd-cvi-kameros.html
« AtgalEV krovimo įranga
Visi produktaiElektros instaliacija
Visi produktaiSaulės energija
Visi produktai